کارگزینی |
سرپرست: امیر مهدوی | رشته تحصیلی : کارشناسی مدیریت بازرگانی | شماره تماس : 33332006 |
پرسنل واحد: کارگزین : رمضان حقیقی
کارگزین :عبدالله حسن زاده کارگزین : کبرا شیروانی کارگزین : رضا کاظمیان شرح وظایف- اجرای قوانین و آئین نامه های استخدامی اعضاء هیئت علمی و کارکنان غیر آموزشی
- تهیه و ارائه برنامه های رفاهی کارکنان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن
- رعایت حقوق قانونی کارکنان دانشکده و جلوگیری از تضییع حق قانونی آنان
- تهیه و پیشنهاد سیستم تشویق و تنبیه کارکنان به منظور رعایت عدالت اداری
- انجام مراحل، ترفیع، مرخصی اعضاء هیئت علمی بر اساس مقررات و آئین نامه های مربوطه
- تهیه احکام ترفیع و ارتقاء اعضاء هیئت علمی
- نگهداری و تنظیم آمار و اطلاعات مربوط به اعضاء هیئت علمی و پرونده های استخدامی آنان
- اجرای مصوبات انضباطی اعضاء هیئت علمی و اجرای خط مشی هائی که در این رابطه از طرف مقامات ذیصلاح ابلاغ گردیده است
- انجام، ترفیع، مرخصی و برکناری کارکنان بر اساس مقررات و آئین نامه های مربوطه
- اجرای مصوبات انضباطی کارکنان و رسیدگی به اجرای خط مشی هائی که در آن رابطه ابلاغ گردیده است
- تهیه و تنظیم شرح شغل کارکنان
- تخصیص پستهای ثابت سازمانی به طبقات شغلی رسته های مختلف طرح طبقه بندی مشاغل
- اجرای دقیق طرح طبقه بندی مشاغل با همکاری واحدهای ذیربط
- فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان و اعضاء هیئت علمی با در نظر گرفتن امکانات و شرایط فنی و مالی دانشکده
- انجام امور مربوط به بیمه و بهداشت و درمان کارکنان دانشکده
- انجام مراحل بازنشستگی کارکنان و اعضاء هیئت علمی
- انجام امور مربوط به حق التدریس اساتید
- رسیدگی به فرمهای پروژه استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها
- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن به اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه
- تهیه پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت پردازی از اوراق طبق دستور مقام مافوق
- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه
- انجام امور مربوط به تعاون بیمه و رفاه کارمندان
- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدبیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
- استخدام و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
- تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
- شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف
- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- تهیه گزارشات لازم
شاره اتاق : 87 |
تاریخ به روز رسانی: | 1403/07/30 |
تعداد بازدید: | 1929 |